İade & Değişim
Yayınlanan ve onaylanan şirket politikamız gereğince, markamız stoklu çalışmamakta ve bu nedenle siparişleriniz 7-15 iş günü içerisinde kargoya verilmektedir. Misole olarak satışa sunduğumuz tüm ürünler, sipariş üzerine, müşterilerimizin istek ve ihtiyaçlarına göre özel olarak hazırlanır. Bu sebeple, ürünlerimiz Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 15’inci maddesinin 1’inci fıkrasının (b) bendine göre “Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler” kapsamında değerlendirildiğinden cayma hakkı kapsamı dışında kalmaktadır. Dolayısıyla, mağazamızda satılan ürünlerde iade (cayma) hakkı sadece üretim hatalarından kaynaklanan ayıplarla sınırlıdır.
– Web sitemizde satışta olan tüm ürünler sipariş üzerine üretilmekte olup iade kabul edilmemektedir. Ürünlerin detay sayfalarında bu ibare açıkça belirtilmiştir.
– Ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 7 gün içerisinde, bir kereye mahsus olarak beden ve model değişimi yapabilirsiniz.
– Değişim talebi oluşturmak için info@misole.com.tr
adresine değişim sebebinizi de belirterek mail atmanız gerekmektedir. İsim - Soy İsim ve sipariş kodunuzu mail başlığı kısmında mutlaka belirtiniz.
– Mail yoluyla değişim talebi oluşturulmadan gönderilen ürünler DEĞİŞTİRİLMEYECEKTİR.
– Değişim talebinize, mail üzerinden cevap verilecektir.
– Paketinizi, mail ile gelen Yurtiçi Kargo müşteri kodunu yazarak en yakın Yurtiçi Kargo şubesine teslim edebilirsiniz. Lütfen takip numaranızı yanınızda bulundurunuz.
– Bize ulaşan ürünlerin değişim şartlarına uygunluğu incelenip değişim talebiniz onaylandığında yeni ürün ücretsiz bir şekilde size tekrar gönderilecektir.
.
– Değişim şartlarına uymayan ürünler kabul edilmeyecek ve karşı ödemeli olarak geri gönderilecektir.
Değişim Şartları:
– Değişim işlemi bir kereye mahsus olarak yapılır. İkinci defa değişim yapılamaz.
– Kullanılmış, orijinalliğini kaybetmiş ve üzerinde etiketi bulunmayan ürünlerde kesinlikle değişim işlemi yapılmamaktadır.
– Kullanım kaynaklı hasar görmüş (yırtılmış, kalıpta deformasyon oluşmuş, kopmuş, vb.) ürünlerin değişimi kabul edilmemektedir.
– Ağır kokulu parfümler ya da iz bırakabilecek bir deodorant sürmüşken denenmiş ürünlerin değişimi kabul edilmemektedir.
– Paket değişim adresine ulaşıncaya kadar müşterinin sorumluluğu altındadır. Misole, kargolama sırasında hasar görmüş veya kaybolmuş paketler için herhangi bir sorumluluk üstlenmemektedir. Lütfen kargolarınızın iyi paketlendiğinden ve takip edilebilir, sigortalı bir şirket ile gönderildiğinden emin olunuz.